Il presidente Bonaccini premia la società e il patron Massimo Zanetti: “La vostra vittoria è un momento di grande festa e orgoglio per tutto lo sport regionale. Uno straordinario risultato che premia una società storica dello sport emiliano-romagnolo e italiano”


Bologna, 15 giugno –

 

Basket city torna protagonista sulla scena nazionale. La Virtus Segafredo Bologna stampa sulla maglia il 16^ scudetto -un risultato che mancava dalla stagione 2000-2001 – dopo la vittoria in finale playoff per 4 a zero sull’Olimpia Milano. Un successo per tutti i tifosi delle V nere e per gli appassionati del grande basket italiano, che parla molto di Emilia-Romagna, e che il presidente della Regione, Stefano Bonaccini, ha voluto celebrare con una targa consegnata nel corso di una video-conferenza stampa al patron della Virtus, Massimo Zanetti, e a una rappresentanza dei giocatori della squadra Campione d’Italia 2020-2021, con Marco Belinelli – guardia di San Giovanni in Persiceto (Bo) già campione Nba con i San Antonio Spurs, classe ’86 –, Alessandro Pajola – play di Ancona, classe 1999 –, il capitano Giampaolo Ricci – ala, romano classe 1991 – e Amedeo Tessitori – centro, pisano, classe 1994. Presente il capo segreteria politica della Presidenza, Giammaria Manghi. “Anima, grinta e cuore per uno scudetto che onora l’Emilia-Romagna” si legge nella targa che riassume bene la corsa della Virtus verso la conquista dello scudetto, dopo vent’anni di digiuno, attraverso una stagione regolare non semplice e fino alle ultime impeccabili partite decisive. “E’ un momento di grande festa per lo sport di tutta l’Emilia-Romagna- ha detto Bonaccini, consegnando la targa al patron Zanetti- perché riporta finalmente qui il basket dei campioni, che mancava ormai da troppo tempo. Ma è importante anche perché interpreta bene, dopo la lunga pausa dovuta all’emergenza sanitaria, la ripartenza della nostra quotidianità. Una quotidianità che ritroviamo grazie anche alla campagna vaccinale che procede sempre più spedita, e che è fatta anche dal piacere di rivedere 2.500 spettatori in presenza e in sicurezza che tifano per i propri colori.”. “Crediamo nello sport- ha concluso Bonaccini- e nel diritto di tutti a praticarlo. Per questo in questi anni abbiamo investito risorse davvero importanti sia nella riqualificazione dell’impiantistica sportiva che nel sostegno all’organizzazione degli eventi sportivi e alla promozione della pratica sportiva per i bambini. Lo sport veicola valori positivi, tra i quali ci sono il rispetto per l’avversario, la lealtà, la determinazione, il sacrificio. Anche nella vittoria della Virtus c’è tutto questo”.

Siamo estremamente grati al presidente Stefano Bonaccini e alla Regione Emilia-Romagna per interesse e il supporto che da sempre dimostrano nei confronti dello sport- ha aggiunto Zanetti -. Ricevere questo riconoscimento dopo la vittoria del campionato ci riempie di orgoglio. Lo scudetto
è arrivato insperatamente ma dopo una stagione in cui abbiamo lottato e che senza dubbio ci ha reso meritevoli del titolo. Speriamo che questo possa essere l’inizio di un percorso virtuoso e che il titolo ci permetta di fronteggiare con spirito le prossime sfide che ci attendono”.

The post Il presidente Bonaccini premia la società e il patron Massimo Zanetti: “La vostra vittoria è un momento di grande festa e orgoglio per tutto lo sport regionale. Uno straordinario risultato che premia una società storica dello sport emiliano-romagnolo e italiano” first appeared on Virtus Pallacanestro Bologna.

145 thoughts on “Il presidente Bonaccini premia la società e il patron Massimo Zanetti: “La vostra vittoria è un momento di grande festa e orgoglio per tutto lo sport regionale. Uno straordinario risultato che premia una società storica dello sport emiliano-romagnolo e italiano”

  • 20 Settembre 2021 in 18:34
    Permalink

    Doeѕ anyone һer on allnews.zone ѡould lіke
    to turn іnto a where buy cbd Oil dallas reviewer witһ us and review hemp products ⅼike
    CBD Honey Sticks & Coconut Oill Ԍet in touch іf yoᥙ woսld like to ɡеt involved

  • 15 Settembre 2021 in 01:53
    Permalink

    Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to
    say that I have truly enjoyed browsing your weblog posts.
    In any case I’ll be subscribing for your rss feed and I am hoping you
    write again soon!

  • 13 Settembre 2021 in 20:41
    Permalink

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though
    you relied on the video to make your point. You clearly know what youre talking about, why
    throw away your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something informative to read?
    quest bars https://www.iherb.com/search?kw=quest%20bars quest bars

  • 13 Settembre 2021 in 08:54
    Permalink

    I was curious if you ever thought of changing the structure
    of your blog? Its very well written; I love what youve got to
    say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or 2
    images. Maybe you could space it out better?
    cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

  • 12 Settembre 2021 in 16:47
    Permalink

    Hi there, yes this piece of writing is truly fastidious and I have learned lot of things
    from it regarding blogging. thanks. ps4 https://bit.ly/3z5HwTp ps4

  • 12 Settembre 2021 in 06:40
    Permalink

    Hello there I am so delighted I found your weblog, I really
    found you by error, while I was browsing on Digg for something else, Anyhow I am here now and would just like to say
    kudos for a fantastic post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it all at the
    minute but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to
    read more, Please do keep up the excellent b. ps4 https://j.mp/3nkdKIi ps4 games

  • 11 Settembre 2021 in 20:52
    Permalink

    At this time I am ready to do my breakfast, later than having my breakfast coming again to
    read other news. scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 11 Settembre 2021 in 08:47
    Permalink

    I think the admin of this web page is in fact working hard in favor of his web
    site, for the reason that here every stuff is
    quality based information. cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap
    flights

  • 6 Settembre 2021 in 09:26
    Permalink

    These are genuinely enormous ideas in regarding blogging.
    You have touched some pleasant factors here. Any way keep
    up wrinting.

  • 5 Settembre 2021 in 23:00
    Permalink

    Nice post. I was checking continuously this blog and I am impressed!
    Extremely helpful info specially the last part
    🙂 I care for such information a lot. I was looking
    for this particular information for a long time.
    Thank you and good luck.

  • 4 Settembre 2021 in 15:31
    Permalink

    I have learn several good stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting.
    I wonder how so much effort you put to make one of
    these great informative site.

  • 2 Settembre 2021 in 15:15
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you
    knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet
    my newest twitter updates. I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and
    was hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward
    to your new updates.

  • 1 Settembre 2021 in 22:51
    Permalink

    You could certainly see your expertise in the work you write.
    The world hopes for more passionate writers like
    you who are not afraid to mention how they believe.
    At all times follow your heart.

  • 31 Agosto 2021 in 19:08
    Permalink

    Does anybody here on allnews.zone wants to become a cbd tincture cbd lion (justcbd.Com.co) reviewer
    ԝith us аnd review hemp products ⅼike CBD Vape Cartridges Drop mе a line if intеrested

  • 31 Agosto 2021 in 13:06
    Permalink

    Excellent goods from you, man. I have take note your stuff prior to and you
    are just too fantastic. I actually like what you’ve received right
    here, really like what you are saying and the way wherein you assert it.
    You’re making it entertaining and you still care for to keep it wise.
    I can’t wait to learn much more from you. That is actually
    a tremendous web site.

  • 30 Agosto 2021 in 13:09
    Permalink

    Hello, i read your blog occasionally and i own a similar one
    and i was just curious if you get a lot of spam remarks?

    If so how do you reduce it, any plugin or anything you can recommend?
    I get so much lately it’s driving me mad so any assistance is
    very much appreciated.

  • 28 Agosto 2021 in 18:12
    Permalink

    Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like
    you wrote the book in it or something. I think that you
    could do with some pics to drive the message home a bit, but other than that, this is excellent blog.
    A fantastic read. I will definitely be back.

  • 26 Agosto 2021 in 23:57
    Permalink

    This article will help the internet users for building up new
    website or even a weblog from start to end.

  • 26 Agosto 2021 in 13:48
    Permalink

    Greetings! Very helpful advice in this particular post!
    It is the little changes that make the greatest changes. Many thanks
    for sharing!

  • 25 Agosto 2021 in 08:41
    Permalink

    Woah! I’m really digging the template/theme of this site.
    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s challenging to get that “perfect balance” between user
    friendliness and visual appeal. I must say
    you have done a excellent job with this. Also, the blog
    loads super fast for me on Opera. Outstanding Blog!

  • 24 Agosto 2021 in 17:25
    Permalink

    Hi, Neat post. There’s an issue together with your web site in internet explorer,
    might test this? IE still is the market leader and a large portion of
    people will pass over your excellent writing because
    of this problem.

  • 23 Agosto 2021 in 15:32
    Permalink

    Thanks for your marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you
    could be a great author.I will remember to bookmark your blog and will come back later on. I want to encourage that you
    continue your great work, have a nice holiday weekend!

  • 23 Agosto 2021 in 00:24
    Permalink

    I think that everything posted made a great deal of sense.
    But, what about this? what if you added a little content?
    I ain’t saying your content is not good.,
    but suppose you added a post title that makes people want more?
    I mean Il presidente Bonaccini premia la società e il patron Massimo Zanetti:
    “La vostra vittoria è un momento di grande festa e orgoglio per tutto lo sport regionale.
    Uno straordinario risultato che premia una società storica
    dello sport emiliano-romagnolo e italiano” – AllNews.zone is kinda
    vanilla. You might glance at Yahoo’s front page and note how they create
    post titles to get viewers interested. You might try adding a video or a related pic or two to get
    readers excited about everything’ve got to say.
    Just my opinion, it would bring your website a little livelier.

  • 22 Agosto 2021 in 19:45
    Permalink

    Olá . Tenho interesse de anunciar em seu site . como posso ter mais
    detalhes ? No aguardo

  • 22 Agosto 2021 in 15:34
    Permalink

    With havin so much content do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My site
    has a lot of completely unique content I’ve either authored myself or outsourced but it appears a
    lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any techniques to help protect against content
    from being ripped off? I’d genuinely appreciate it.

  • 21 Agosto 2021 in 20:22
    Permalink

    Have you ever considered about including a
    little bit more than just your articles? I mean, what you say is fundamental and everything.
    However just imagine if you added some great images
    or videos to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but
    with pics and clips, this site could definitely be one of the
    very best in its field. Fantastic blog!

  • 21 Agosto 2021 in 04:37
    Permalink

    First of all I want to say terrific blog! I had a quick question in which I’d like
    to ask if you do not mind. I was interested to know how you center yourself and clear your
    mind prior to writing. I have had a hard time clearing my mind in getting my thoughts out.
    I do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally wasted simply just
    trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints?
    Kudos!

  • 20 Agosto 2021 in 14:09
    Permalink

    It’s appropriate time to make some plans for
    the future and it is time to be happy. I have read this post
    and if I could I wish to suggest you some interesting things or suggestions.
    Perhaps you could write next articles referring to
    this article. I want to read even more things about it!

  • 20 Agosto 2021 in 11:08
    Permalink

    I’m really enjoying the theme/design of your weblog.
    Do you ever run into any internet browser compatibility issues?
    A handful of my blog audience have complained about my website
    not working correctly in Explorer but looks great in Safari.
    Do you have any ideas to help fix this issue? http://bupsehakni.onesmablog.com/–40527371

  • 20 Agosto 2021 in 01:39
    Permalink

    Thanks for finally writing about >Il presidente Bonaccini premia la società e il patron Massimo Zanetti:
    “La vostra vittoria è un momento di grande festa e orgoglio per tutto lo sport
    regionale. Uno straordinario risultato che premia una società storica dello sport emiliano-romagnolo e italiano” – AllNews.zone <Loved it! https://allmynursejobs.com/author/bowman2539/

  • 20 Agosto 2021 in 00:20
    Permalink

    What’s Going down i am new to this, I stumbled upon this I have
    discovered It absolutely helpful and it has helped me
    out loads. I hope to give a contribution & aid different customers like
    its aided me. Great job.

    Look into my blog – rizatriptan benzoate

  • 19 Agosto 2021 in 21:21
    Permalink

    Hi there, just became alert to your blog through Google,
    and found tht iit is truly informative. I’m gonna watch out for brussels.
    I will apppreciate if you continue this in future.
    Numerous people will be benefited from youir writing.
    Cheers!
    Binary option thailand web page skrill ถอนเงิน

  • 19 Agosto 2021 in 01:12
    Permalink

    What’s Going down i am new to this, I stumbled
    upon this I’ve found It absolutely helpful and it has aided me out loads.

    I’m hoping to give a contribution & assist other customers like its helped
    me. Great job.

  • 18 Agosto 2021 in 21:31
    Permalink

    Terrific article! This is the kind of information that are meant to be shared around the
    internet. Shame on Google for now not positioning this publish
    higher! Come on over and seek advice from my web site .
    Thank you =)

  • 18 Agosto 2021 in 20:41
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any
    widgets I could add to my blog that automatically tweet my
    newest twitter updates. I’ve been looking for a
    plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look
    forward to your new updates.

  • 17 Agosto 2021 in 14:40
    Permalink

    Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However Iam having issues with your RSS.

    I don’t understand thee reason why I cannot join it. Is there angone else getting similar RSS issues?
    Anyone who knows the solution will you kindly respond?

    Thanx!!
    Binary optin คืออะไร homepage ไบนารี่

  • 17 Agosto 2021 in 12:26
    Permalink

    Spot on with this write-up, I truly believe that
    this web site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the information!

  • 17 Agosto 2021 in 09:55
    Permalink

    Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with
    Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing
    very good gains. If you know of any please share. Thank you!

  • 16 Agosto 2021 in 18:46
    Permalink

    I am in fact grateful to the holder of this web page who has
    shared this fantastic paragraph at at this place.

  • 16 Agosto 2021 in 15:25
    Permalink

    It’s hard to find knowledgeable eople for this topic, however, you seem like you know what you’re talking about!
    Thanks
    website

  • 16 Agosto 2021 in 03:07
    Permalink

    I do not even know how I stopped up here, however I believed this submit was once
    great. I don’t know who you are however certainly you are going to a well-known blogger in the event you aren’t already.

    Cheers!

  • 15 Agosto 2021 in 23:20
    Permalink

    It’s perfect time too mmake a few plans for the long run and it’s time to be happy.
    I have learn this put up and if I could I desire
    to counsel you few fascinating issues or advice. Perhaps you could write subsequent articles referring
    to this article. I desire to read more issues approximately it!

    Png options คือ homepage ไบนารี่ออฟชั่นคืออะไร

  • 15 Agosto 2021 in 20:23
    Permalink

    It’s enormous that you are getting ideas from this paragraph as well as from our discussion made here.

    site

  • 15 Agosto 2021 in 19:20
    Permalink

    I would lik to thank you for the efforts you’ve put in penning this
    site. I am hoping to see the same high-grade blog
    posts bby you later on aas well. In truth, your creative writing ahilities has
    inspired mee to get my own website now 😉
    homepage

  • 15 Agosto 2021 in 13:33
    Permalink

    Hello, i feel that i saw you visited my web site so i
    got here to return the desire?.I am attempting to in finding things to improve
    my site!I guess itss ok to make use of some of your concepts!!

    web site

  • 14 Agosto 2021 in 12:21
    Permalink

    This website was… how do I say it? Relevant!!
    Finally I’ve found something that helped me.
    Kudos!

  • 14 Agosto 2021 in 11:27
    Permalink

    This piece of writing will assist the internet users for creating
    new web site or even a blog from start to end.

  • 14 Agosto 2021 in 08:22
    Permalink

    I was very pleased to uncover this web site.
    I want to to thank you for your time just for this fantastic read!!
    I definitely enjoyed every part of it and I have you book marked to see new information in your
    website.

  • 13 Agosto 2021 in 17:46
    Permalink

    What i do not understood is actually how you are no longer really a lot more neatly-preferred than you might be
    right now. You are so intelligent. You recognize thus considerably in terms of this matter, produced me in my view imagine it from
    so many varied angles. Its like women and
    men aren’t involved except it’s something to accomplish with Lady
    gaga! Your personal stuffs outstanding. Always take
    care of it up!

  • 13 Agosto 2021 in 12:07
    Permalink

    Have you ever considered about adding a little bit more than just
    your articles? I mean, what you say is valuable and everything.
    However think of if you added some great graphics or videos to
    give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with images and
    videos, this blog could certainly be one of the most beneficial in its field.
    Fantastic blog!

  • 12 Agosto 2021 in 17:15
    Permalink

    You should take part in a contest for one of the highest quality
    sites online. I am going to highly recommend this website!

    homepage

  • 12 Agosto 2021 in 10:20
    Permalink

    I absolutely love your blog.. Pleasant colors & theme. Did you build this website yourself?

    Please reply back as I?m wanting to create my own blog and would like to find out where
    you got this from or just what the theme is named. Appreciate it!

    Feel free to surf to my web site popular search engines

  • 12 Agosto 2021 in 04:56
    Permalink

    I’m extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to see
    a nice blog like this one today.

  • 12 Agosto 2021 in 01:30
    Permalink

    [url=http://ivermectindx.com/]ivermectin lotion price[/url]

  • 11 Agosto 2021 in 15:59
    Permalink

    My brother suggested I might like this blog. He was entirely
    right. This post actually made my day. You can not imagine juist howw much time I had spent
    for this info! Thanks!
    web site

  • 11 Agosto 2021 in 06:23
    Permalink

    2013 an als etoro erhalten den Ergebnisbetrag gutgeschrieben wird
    beim Giropay erfolgt die neuen Favoriten. Als nächstes haben wir
    ausprobiert und. Selbstverständlich haben Neukunden und Interessenten des
    Brokers auch telefonisch zu erreichen das. Das Geschäftsmodell und die Bedienung der Plattform des Forex
    Brokers etoro zu bewerten ist dass man auch. Die Kontrolle über 450 Prozent des Grundkapitals
    nennwertlose Aktie zu emittieren und gleichzeitig zum Demokonto das.
    Ganz so einfach ist es nicht auf ein oder zwei Finanzinstrumente sondern wollen. Infolge könne man zwei Monate laut etoro werden von etoro die wir kurz vorstellen. Länder
    geben zwei Varianten von dem man das Social Trading einsteigen möchten Sie ihren Kontoauszug.
    Außerdem hat der Broker wieder mal zu Abstürzen kommen kann wenn das Social Trading.
    Diese Mitteilung stellt einen Vorreiter im April zum
    dritten mal in der Regel ist. Wie am späten Vormittag bekannt wurde hatten die Industrieunternehmen im Währungsraum im April.
    Es soll aber an einer eigenen Kryptowährung die sich tatsächlich als Aktionär eingeladen.

  • 10 Agosto 2021 in 18:19
    Permalink

    My spouse and I stumbled over here by a different web
    page and thought I might as well check things out.
    I like what I see so now i’m following you. Look forward
    to going oveer your web page for a second time.

    Feel free to visit my webb blog … bqool linkedin

  • 10 Agosto 2021 in 02:28
    Permalink

    An outstanding share! I have just forwarded this
    onto a friend who had been doing a little research on this.
    And he actually ordered me breakfast because I discovered
    it for him… lol. So allow me to reword this…. Thank YOU
    for the meal!! But yeah, thanks for spending time to talk about this topic here on your website.

  • 8 Agosto 2021 in 02:04
    Permalink

    Excellent site. Plenty of helpful information here. I am sending it to a few buddies
    ans additionally sharing in delicious. And obviously, thank you for your effort!

  • 8 Agosto 2021 in 02:01
    Permalink

    you are in point of fact a just right webmaster. The site loading
    velocity is incredible. It seems that you’re doing any unique trick.
    Also, The contents are masterwork. you have done
    a magnificent process in this subject!

  • 8 Agosto 2021 in 02:01
    Permalink

    Thank you for sharing your info. I really appreciate your efforts and
    I will be waiting for your further write ups thanks
    once again.

  • 8 Agosto 2021 in 01:27
    Permalink

    I got this website from my buddy who shared with me regarding
    this site and now this time I am browsing this website and reading very informative posts at this time.

  • 7 Agosto 2021 in 23:18
    Permalink

    Hello just wanted to give you a quick heads up.
    The words in your article seem to be running off the screen in Chrome.
    I’m not sure if this is a formatting issue
    or something to do with web browser compatibility but I thought
    I’d post to let you know. The design look great though!
    Hope you get the issue resolved soon. Thanks

  • 7 Agosto 2021 in 23:17
    Permalink

    I’m amazed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that’s both equally educative and amusing,
    and without a doubt, you have hit the nail on the head.

    The problem is something too few folks are speaking intelligently about.
    I’m very happy I found this during my hunt for something regarding this.

  • 7 Agosto 2021 in 23:17
    Permalink

    Heya i’m for the primary time here. I found
    this board and I in finding It truly useful & it
    helped me out much. I hope to provide one thing again and aid others such as you
    helped me.

  • 7 Agosto 2021 in 23:16
    Permalink

    Good day! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There’s a lot of folks that I think would really enjoy your
    content. Please let me know. Thank you

  • 7 Agosto 2021 in 23:16
    Permalink

    Its like you read my mind! You seem to know a lot about
    this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you can do with a few pics to drive the message home a little
    bit, but instead of that, this is wonderful blog. An excellent read.
    I’ll certainly be back.

  • 7 Agosto 2021 in 23:16
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to far added agreeable from you! However,
    how could we communicate?

  • 7 Agosto 2021 in 23:15
    Permalink

    Hey, I think your blog might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Chrome, it looks fine but
    when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
    terrific blog!

  • Pingback:is keto diet safe

  • 2 Agosto 2021 in 05:53
    Permalink

    As a Newbie, I am always browsing online for articles that can benefit me. Thank you

  • 17 Giugno 2021 in 17:18
    Permalink

    Thanks for finally talking about > Il presidente Bonaccini premia la società e il patron Massimo
    Zanetti: “La vostra vittoria è un momento di grande festa e orgoglio per tutto lo sport regionale.
    Uno straordinario risultato che premia una società storica dello sport emiliano-romagnolo e italiano” – AllNews.zone < Liked it!

  • 17 Giugno 2021 in 15:35
    Permalink

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but definitely you’re going to a famous blogger if you aren’t
    already 😉 Cheers!

    Here is my page – venta viagra rosario

  • 17 Giugno 2021 in 14:53
    Permalink

    Amazing blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?

    A design like yours with a few simple adjustements would really make
    my blog shine. Please let me know where you got your theme.
    Bless you

    Take a look at my web page – kamagra dove comprarlo

  • 17 Giugno 2021 in 13:57
    Permalink

    That is a good tip especially to those fresh to the blogosphere.
    Brief but very accurate info… Thank you for sharing this one.

    A must read article!

  • 17 Giugno 2021 in 13:51
    Permalink

    There is certainly a lot to learn about this topic.

    I love all the points you made.

  • 17 Giugno 2021 in 13:08
    Permalink

    What i don’t understood is in truth how you’re no longer
    really much more neatly-liked than you might be now. You are so intelligent.
    You realize therefore considerably in the case
    of this matter, made me in my opinion consider it from numerous numerous angles.
    Its like women and men aren’t interested except it is one thing to accomplish with Woman gaga!
    Your personal stuffs great. All the time deal with it up!

  • 17 Giugno 2021 in 11:34
    Permalink

    I am genuinely thankful to the holder of this web page who has shared this wonderful paragraph at here.

  • 17 Giugno 2021 in 11:22
    Permalink

    This is a topic which is near to my heart…
    Cheers! Exactly where are your contact details though?

  • 17 Giugno 2021 in 10:35
    Permalink

    Magnificent beat ! I wish to apprentice while you
    amend your web site, how could i subscribe for a blog web site?
    The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted
    of this your broadcast offered bright clear concept

  • 17 Giugno 2021 in 10:22
    Permalink

    I’ve been exploring for a bit for any high-quality articles or weblog posts in this
    sort of house . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this website.

    Studying this info So i am happy to convey
    that I’ve an incredibly good uncanny feeling
    I came upon just what I needed. I so much unquestionably will make sure to don?t fail to remember this
    web site and give it a glance regularly.

  • 17 Giugno 2021 in 09:53
    Permalink

    Good day! Do you know if they make any plugins to protect
    against hackers? I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on. Any tips?

  • 17 Giugno 2021 in 09:45
    Permalink

    This is very fascinating, You’re an excessively skilled blogger.
    I’ve joined your rss feed and look forward to
    in quest of more of your great post. Additionally,
    I’ve shared your site in my social networks

  • 17 Giugno 2021 in 08:54
    Permalink

    Hi thiѕ is ѕomewhat оf оff topic but I waѕ wanting to кnoᴡ іf blogs use WYSIWYG
    editors οr іf yoս have to manually code with HTML.
    Ι’m starting a blog soon Ƅut have no coding
    skills so I wanted to ɡet guidance from sоmeone wіth
    experience. Аny helр would ƅe grеatly appreciated!

  • 17 Giugno 2021 in 08:08
    Permalink

    Thanks for the auspicious writeup. It actually was a enjoyment
    account it. Glance complicated to far introduced agreeable from you!
    However, how could we keep up a correspondence?

  • 17 Giugno 2021 in 07:42
    Permalink

    Wonderful site. Plenty of useful info here.

    I’m sending it to a few pals ans also sharing in delicious.
    And certainly, thanks for your effort!

  • 17 Giugno 2021 in 07:21
    Permalink

    I think the admin of this web page is actually working hard in favor of his website, since here every information is quality
    based information.

  • 17 Giugno 2021 in 05:31
    Permalink

    Hi there to every body, it’s my first pay a quick visit of this weblog; this
    weblog consists of amazing and genuinely excellent stuff
    designed for visitors.

  • 17 Giugno 2021 in 04:32
    Permalink

    I’m not sure why but this web site is loading extremely slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a problem on my
    end? I’ll check back later and see if the problem still exists.

  • 17 Giugno 2021 in 04:30
    Permalink

    Attractive element of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital
    to say that I acquire in fact enjoyed account your weblog posts.
    Any way I’ll be subscribing in your augment and even I success you get right of
    entry to constantly fast.

  • 17 Giugno 2021 in 04:08
    Permalink

    It’s truly very complicated in this full of activity life to listen news on TV,
    so I only use world wide web for that reason, and obtain the hottest news.

  • 17 Giugno 2021 in 03:43
    Permalink

    Some times its a pain in the ass to read what people wrote but this internet
    site is real user genial!

  • 17 Giugno 2021 in 03:20
    Permalink

    My family members every time say that I am wasting my time here
    at net, however I know I am getting experience everyday by reading such nice content.

  • 17 Giugno 2021 in 02:33
    Permalink

    If some one wants expert view on the topic of running a blog
    then i propose him/her to pay a visit this webpage, Keep up the good job.

  • 17 Giugno 2021 in 02:02
    Permalink

    Great work! This is the type of information that are meant to be shared around the internet.
    Shame on Google for not positioning this post higher!
    Come on over and visit my website . Thanks =)

    Feel free to surf to my web-site – vtc-chauffeur-prive

  • 17 Giugno 2021 in 01:27
    Permalink

    I really like what you guys are usually up too. This kind of
    clever work and coverage! Keep up the amazing works guys I’ve incorporated you guys to blogroll.

  • 17 Giugno 2021 in 00:48
    Permalink

    It’s actually a cool and helpful piece of information. I’m satisfied that you just
    shared this useful info with us. Please keep us informed
    like this. Thank you for sharing.

  • 16 Giugno 2021 in 22:30
    Permalink

    why and how this platform makes more money for customers than any
    other?..Find out here.

  • 16 Giugno 2021 in 22:26
    Permalink

    Ꮋі tһіs is kind of оf off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG
    editors օr if you have to manually code wіth HTML.
    I’m starting a blog ѕoon but haνe no coding
    know-һow ѕo I ԝanted to get guidance from ѕomeone with experience.
    Any hеlp would bе enormously appreciated!

  • 16 Giugno 2021 in 22:16
    Permalink

    Magnificent beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how can i subscribe for a blog website?
    The account helped me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your
    broadcast provided bright clear concept

  • 16 Giugno 2021 in 19:53
    Permalink

    Hello, I enjoy reading all of your article post. I like to write
    a little comment to support you.

  • 16 Giugno 2021 in 18:58
    Permalink

    Heya i’m for the first time here. I found this board and I in finding It really helpful & it helped me
    out much. I am hoping to provide something back and aid others like you helped me.

  • 16 Giugno 2021 in 18:16
    Permalink

    I’ve been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts on this kind of space .
    Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this website.
    Reading this information So i’m satisfied
    to convey that I’ve an incredibly excellent uncanny feeling I discovered just what I needed.
    I such a lot unquestionably will make certain to do not put out of your mind this website and provides it a look on a constant basis.

    Feel free to surf to my homepage :: fluconazol 250 mg precio

  • 16 Giugno 2021 in 17:24
    Permalink

    Hey, I think your blog might be having browser compatibility issues.

    When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it
    has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, amazing blog!

  • 16 Giugno 2021 in 15:50
    Permalink

    It’s hard to come by experienced people about this topic, but you seem
    like you know what you’re talking about! Thanks

  • 16 Giugno 2021 in 15:23
    Permalink

    Thanks for the good writeup. It actually was a enjoyment account it.

    Glance advanced to far brought agreeable from you! By the way, how
    can we keep up a correspondence?