Virtus Segafredo Stats – La stagione di Devyn Marble

Devyn Marble: “Il Coach mi ha chiesto di fare il mio gioco, giocare per la squadra, aiutare i miei compagni: ho visto che questa è una squadra di grandi giocatori, tutti uniti e proiettati sugli obiettivi collettivi.”

Mercoledì 22 gennaio. La Virtus prosegue il suo cammino in Europa e in Italia a marce forzate, è reduce dalla vittoria europea nelle top 16 contro Trento e lavora senza sosta, soprattutto nell’ombra, sul mercato. Inaspettatamente la Segafredo annuncia un nuovo acquisto, questa volta è direttamente Sky Sport a darne l’ufficialità con Coach Djordjevic ospite negli Studi di Rogoredo. Devyn Marble vestirà la canotta bianconera. Dopo una prima parte di stagione molto intensa, il bisogno di allungare le rotazioni era inevitabile, così come aggiungere un esterno in grado di trovare punti e idee alternative.  Per tutti questi motivi la Virtus ha chiuso positivamente il discorso con la guardia-ala di 27 anni, nato nel Michigan e portato in Europa dall’Aris Salonicco dopo essere stato scelto al secondo giro da Denver nel draft 2014. Già una stagione e mezza in Italia per lui, impressionando bene a Trento, con talento e qualità.

Pronti, via e il giocatore statunitense debutta in EuroCup contro Trento, partita valevole per il girone di ritorno delle Top 16. Nel secondo quarto Coach Djordjevic lo fa esordire per dar fiato a Weems.  I primi due punti in bianconero il neo acquisto li realizza nel terzo quarto sull’assist di Pajola. Da li trova il coraggio per tentare una tripla e infilare anche quella.  Gioca 13′ segna 5 punti e in difesa conquista 4 rimbalzi. “È entrato in una buona maniera. Non ha cercato di strafare ma ha dato il suo contributo nelle piccole cose e va bene così. Cercheremo di mettere Marble nel nostro sistema. Lui ha iniziato bene, non ha voluto strafare” commenta soddisfatto l’allenatore della Virtus a fine partita.

Anche il debutto in campionato è dolce, contro Pesaro va subito in doppia cifra (10), gioca 24′  dimostrando di inserirsi con rapidità nei meccanismi di squadra bianconeri. Mette a referto 5/10 da due, 0/2 da tre, conquista 5 rimbalzi, recupera 2 palloni e serve 2 assist.

Nel silenzio della Stark Arena, contro il Darussafaka, Marble contribuisce al passaggio del turno della propria squadra. Coach Djordjevic spiazza i suoi avversari, facendo partire Devyn in quintetto; la fiducia viene ripagata. E’ il giocatore che serve per dare fantasia e imprevedibilità, gioca 19′ con 0/2 da due, 2/3 da tre, 1/2 ai liberi, 5 rimbalzi e ben 4 assist.

 

LBA (Vs Pesaro): 24 minuti, 10 punti, 2 assist, 5 rimbalzi.

EuroCup:
16.4 minuti, 5 punti, 1.7 assist, 4 rimbalzi.

 

59 thoughts on “Virtus Segafredo Stats – La stagione di Devyn Marble

  • 13 Settembre 2021 in 04:50
    Permalink

    If some one needs to be updated with most recent technologies therefore he must
    be pay a visit this web page and be up to date every day.

    scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 12 Settembre 2021 in 13:01
    Permalink

    Great blog! Is your theme custom made or did you download it from
    somewhere? A design like yours with a few simple tweeks would really make
    my blog shine. Please let me know where you got your design. Appreciate it scoliosis surgery https://coub.com/stories/962966-scoliosis-surgery scoliosis surgery

  • 12 Settembre 2021 in 05:05
    Permalink

    Having read this I believed it was rather
    enlightening. I appreciate you finding the time
    and energy to put this informative article together.
    I once again find myself spending way too much
    time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!

    ps4 games https://tinyurl.com/45xtc52b ps4

  • 12 Settembre 2021 in 04:24
    Permalink

    We absolutely love your blog and find the majority of your post’s to be exactly what I’m looking for.

    can you offer guest writers to write content in your case?

    I wouldn’t mind publishing a post or elaborating on a lot of
    the subjects you write about here. Again, awesome blog!

    quest bars https://www.iherb.com/search?kw=quest%20bars quest bars

  • 11 Settembre 2021 in 15:55
    Permalink

    It is appropriate time to make some plans for the future and it’s time to be happy.

    I’ve read this post and if I could I wish to suggest you some interesting things or suggestions.
    Perhaps you could write next articles referring to this article.
    I wish to read even more things about it! cheap flights
    http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

  • 11 Settembre 2021 in 04:10
    Permalink

    If you are going for most excellent contents like
    myself, simply go to see this web site everyday because
    it provides quality contents, thanks scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 10 Settembre 2021 in 08:48
    Permalink

    Great items from you, man. I’ve be aware your stuff prior to and you are just extremely great.
    I actually like what you have got right here, certainly like what you’re stating
    and the way by which you assert it. You make it enjoyable and you continue to take care of to keep it smart.

    I can’t wait to learn much more from you. That is really a terrific site.
    quest bars http://bit.ly/3C2tkMR quest bars

  • 6 Settembre 2021 in 09:59
    Permalink

    After checking out a handful of the blog posts on your site, I really appreciate your way of
    blogging. I added it to my bookmark website
    list and will be checking back in the near future.
    Take a look at my web site too and tell me your opinion.

  • 6 Settembre 2021 in 00:09
    Permalink

    What’s up it’s me, I am also visiting this web site regularly, this
    website is truly good and the visitors are really sharing fastidious thoughts.

  • 4 Settembre 2021 in 07:05
    Permalink

    Amazing blog! Do you have any recommendations for aspiring writers?
    I’m hoping to start my own site soon but I’m a little lost
    on everything. Would you propose starting with a free platform like WordPress or go
    for a paid option? There are so many choices out there
    that I’m completely confused .. Any tips? Kudos!

  • 2 Settembre 2021 in 03:10
    Permalink

    I’m not certain the place you’re getting your info,
    but good topic. I must spend some time learning much more or
    figuring out more. Thank you for wonderful information I
    used to be on the lookout for this information for
    my mission.

  • 1 Settembre 2021 in 17:18
    Permalink

    Hi, this weekend is fastidious for me, as this occasion i am reading this enormous informative
    piece of writing here at my residence.

  • 1 Settembre 2021 in 02:43
    Permalink

    Excellent post. Keep posting such kind of info on your blog.
    Im really impressed by your site.
    Hey there, You have done an excellent job. I’ll certainly digg it
    and for my part suggest to my friends. I am confident they will be benefited from this website.

  • 29 Agosto 2021 in 23:22
    Permalink

    Greetings! Very useful advice in this particular post! It is the
    little changes which will make the greatest changes.

    Many thanks for sharing!

  • 28 Agosto 2021 in 03:42
    Permalink

    wonderful issues altogether, you just won a
    brand new reader. What might you recommend about your publish
    that you just made a few days in the past? Any positive?

  • 26 Agosto 2021 in 12:05
    Permalink

    Hurrah, that’s what I was searching for, what a information! existing here at this web site, thanks admin of this web page.

  • 25 Agosto 2021 in 12:44
    Permalink

    Right now it appears like WordPress is the preferred blogging platform available right
    now. (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

  • 24 Agosto 2021 in 09:34
    Permalink

    Hmm it seems like your site ate my first comment (it
    was extremely long) so I guess I’ll just sum it up what I submitted and
    say, I’m thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog
    writer but I’m still new to the whole thing. Do you
    have any tips for beginner blog writers? I’d certainly appreciate
    it.

  • 23 Agosto 2021 in 23:00
    Permalink

    Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book
    in it or something. I think that you could do with some pics to drive the message home a
    little bit, but other than that, this is wonderful blog.
    A fantastic read. I will certainly be back.

  • 22 Agosto 2021 in 17:17
    Permalink

    Thanks for the marvelous posting! I seriously enjoyed
    reading it, you’re a great author. I will make certain to bookmark your blog
    and will often come back very soon. I want to encourage that you continue your
    great writing, have a nice weekend!

  • 17 Agosto 2021 in 05:21
    Permalink

    I truly love your blog.. Very nice colors & theme.
    Did you build this amazing site yourself?

    Please reply back as I’m planning to create my very
    own site and would love to find out where you got this from or just what the
    theme is named. Cheers!

  • 16 Agosto 2021 in 11:51
    Permalink

    Hi there, You’ve done an excellent job. I will definitely digg it and
    personally suggest to my friends. I’m confident they’ll be benefited from this website.

  • 12 Agosto 2021 in 13:27
    Permalink

    It’s very simple to find out any matter on web as compared to books, as I found this post at this web page.

  • 12 Agosto 2021 in 05:09
    Permalink

    Very descriptive blog, I enjoyed that a lot. Will there be a part
    2?

  • 11 Agosto 2021 in 12:45
    Permalink

    My spouse and I stumbled over here by a different
    page and thought I may as well check things out.
    I like what I see so now i’m following you.
    Look forward to looking into your web page yet again.

  • 10 Agosto 2021 in 22:04
    Permalink

    I could not refrain from commenting. Perfectly written!

  • 10 Agosto 2021 in 01:48
    Permalink

    I am regular visitor, how are you everybody? This paragraph posted at this site
    is actually pleasant.

  • Pingback:keto diet chipotle

  • 1 Giugno 2021 in 22:55
    Permalink

    Aw, this was an extremely nice post. Taking the time and actual effort to create a good article… but what can I say… I hesitate a lot and
    don’t manage to get anything done.

  • 1 Giugno 2021 in 13:17
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a author for your weblog.

    You have some really great posts and I think I would be a good asset.
    If you ever want to take some of the load off, I’d really like to write some material
    for your blog in exchange for a link back to mine.

    Please shoot me an e-mail if interested. Regards!

  • 1 Giugno 2021 in 08:07
    Permalink

    If you want to get a great deal from this article then you have to
    apply such methods to your won web site.

  • 31 Maggio 2021 in 19:10
    Permalink

    Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your website is magnificent,
    as well as the content!

  • 30 Maggio 2021 in 22:34
    Permalink

    Wow! At last I got a blog from where I be able to in fact take useful information regarding my study and knowledge.

  • 30 Maggio 2021 in 17:36
    Permalink

    I always spent my half an hour to read this website’s
    articles every day along with a mug of coffee.

  • 29 Maggio 2021 in 09:59
    Permalink

    Hmm it appears like your site ate my first comment (it was extremely long) so I
    guess I’ll just sum it up what I wrote and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring blog writer but I’m still new to everything.
    Do you have any recommendations for inexperienced blog writers?

    I’d really appreciate it.

  • 25 Maggio 2021 in 23:17
    Permalink

    Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger,
    and I was wondering your situation; many of us have created some
    nice practices and we are looking to swap solutions with others, please shoot me an e-mail if interested.

  • 21 Maggio 2021 in 14:06
    Permalink

    Its like you read my thoughts! You seem to understand a lot approximately this, such as you wrote the ebook in it
    or something. I believe that you just can do with some p.c.
    to force the message house a bit, however other than that, this is great blog.
    A fantastic read. I will certainly be back.

  • 20 Maggio 2021 in 18:52
    Permalink

    dating sites
    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that
    it is truly informative. I am gonna watch out for brussels.
    I will be grateful if you continue this in future. Many people will be benefited
    from your writing. Cheers! dating sites

  • 19 Maggio 2021 in 10:50
    Permalink

    scoliosis
    Can you tell us more about this? I’d love to find out more details.
    scoliosis

  • 17 Maggio 2021 in 04:31
    Permalink

    scoliosis
    Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was wondering your
    situation; many of us have developed some nice practices and we
    are looking to trade techniques with others, be sure to
    shoot me an e-mail if interested. scoliosis

  • 15 Maggio 2021 in 12:07
    Permalink

    scoliosis
    Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Thanks for supplying
    this information. scoliosis

  • 9 Maggio 2021 in 03:30
    Permalink

    Hello excellent blog! Does running a blog such as this
    take a great deal of work? I have very little understanding of
    computer programming however I was hoping to start my
    own blog in the near future. Anyways, should you have any suggestions or tips
    for new blog owners please share. I know this is off topic but I just needed to ask.
    Kudos!

  • 8 Maggio 2021 in 05:34
    Permalink

    Remarkable! Its actually awesome paragraph, I have got much clear idea regarding
    from this piece of writing.

  • 7 Maggio 2021 in 09:43
    Permalink

    What’s up Dear, are you actually visiting this web page daily, if so
    then you will definitely take pleasant knowledge.

  • 4 Maggio 2021 in 09:15
    Permalink

    We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your website provided us with valuable info to work on. You’ve done a formidable job and our entire community will be grateful to you.

  • 4 Maggio 2021 in 00:14
    Permalink

    You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really
    something which I think I would never understand.
    It seems too complicated and extremely broad for me. I’m looking forward
    for your next post, I’ll try to get the hang of
    it!

  • 29 Aprile 2021 in 15:09
    Permalink

    Very good write-up. I certainly appreciate this site.

    Keep writing!

  • 29 Aprile 2021 in 04:38
    Permalink

    What’s up, its fastidious paragraph concerning media print, we all understand media is a impressive source of facts.

  • 28 Aprile 2021 in 23:26
    Permalink

    Hello there! I know this is kind of off topic but I was wondering if
    you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form?
    I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble finding one?
    Thanks a lot!

  • 28 Aprile 2021 in 01:05
    Permalink

    What a material of un-ambiguity and preserveness of precious know-how about unpredicted emotions.

  • 14 Aprile 2021 in 23:54
    Permalink

    I’m extremely impressed with your writing talents as
    well as with the structure to your weblog. Is this a paid subject or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the excellent high quality writing, it is rare to peer a nice weblog like this one these days..
    asmr 0mniartist

  • 12 Aprile 2021 in 02:43
    Permalink

    I visited many web sites but the audio feature for audio songs current at this web page is really marvelous.
    asmr 0mniartist

  • 10 Aprile 2021 in 21:35
    Permalink

    What i don’t realize is actually how you are not actually a lot more well-preferred than you may be right now.
    You’re so intelligent. You know thus considerably with regards to this subject, produced me for my part believe it from a lot of varied angles.

    Its like men and women don’t seem to be fascinated except it is something to
    do with Girl gaga! Your individual stuffs great.

    All the time care for it up! asmr 0mniartist

  • 10 Aprile 2021 in 11:59
    Permalink

    It’s truly very difficult in this active life to listen news on Television, so I just use world wide web for that
    purpose, and take the most recent news. asmr 0mniartist