BCL Champions League: La Fortitudo ritrova l’Europa e inizia con il match casalingo contro il Bamberg!

Dodici anni dopo l’ultima volta, la Fortitudo ritrova l’Europa. Nel mezzo di un percorso che l’ha portata a ripartire nel 2013 dalla quarta serie, a ritrovare il massimo campionato nel 2019 e, l’anno seguente, il prestigioso palcoscenico europeo della FIBA Champions League.
Emozioni che si sarebbero volute vivere insieme a tutto il popolo della Effe che, purtroppo, non potrà essere presente questa sera sugli spalti dell’Unipol Arena, essendo quella contro i tedeschi del Bamberg la prima partita che si dovrà giocare a porte chiuse, nel rispetto delle disposizioni presenti nell’ultima versione del dpcm.

Fortitudo Lavoropiù-Brose Bamberg è il primo match di un girone a 4 squadre che qualificherà le prime due classificate alla fase ad eliminazione diretta. Partita subito importante, quindi, per la classifica e per consentire alla squadra di coach Meo Sacchetti di trovare morale e fiducia, dopo lo sfortunato avvio di campionato.
Il confronto con i tedeschi, guidati in panchina dall’ex giocatore Johan Roijakkers e, sul parquet, dal bolognese Michele Vitali, riporta con la mente alla prima volta in cui i due Clubs si affrontarono in una competizione europea, nel secondo turno della Coppa Korac della stagione 1995/96.

Fortitudo Lavoropiù- Brose Bamberg si giocherà questa sera all’Unipol Arena, con palla a due alle ore 20:30 e diretta su Eurosport Player e Radio Nettuno Bologna Uno.

25 thoughts on “BCL Champions League: La Fortitudo ritrova l’Europa e inizia con il match casalingo contro il Bamberg!

  • 12 Settembre 2021 in 06:55
    Permalink

    Thanks for another informative web site. The place else
    may just I am getting that type of info written in such
    a perfect means? I’ve a project that I’m just now operating on, and I’ve been at
    the glance out for such info. scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 11 Settembre 2021 in 03:07
    Permalink

    Howdy! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?
    My site addresses a lot of the same subjects as yours and I think we could
    greatly benefit from each other. If you happen to
    be interested feel free to shoot me an e-mail.

    I look forward to hearing from you! Excellent blog by the way!
    cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

  • 10 Settembre 2021 in 06:36
    Permalink

    A motivating discussion is definitely worth comment. I do believe that you should publish more
    about this topic, it might not be a taboo matter but typically people do not speak about these topics.
    To the next! Many thanks!! quest bars http://j.mp/3jZgEA2 quest
    bars

  • 6 Settembre 2021 in 04:44
    Permalink

    It’s the best time to make a few plans for the future and it is time to be
    happy. I’ve learn this publish and if I may just I wish to
    recommend you few attention-grabbing things or suggestions.
    Maybe you can write next articles referring to this article.
    I want to read more things about it!

  • 4 Settembre 2021 in 21:37
    Permalink

    Woah! I’m really digging the template/theme of this blog.
    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s tough to get that “perfect balance” between usability and visual appearance.

    I must say you’ve done a very good job with this. Additionally, the blog
    loads super quick for me on Firefox. Excellent Blog!

  • 4 Settembre 2021 in 04:35
    Permalink

    Does your site have a contact page? I’m having trouble locating it but, I’d like to send you an email.
    I’ve got some creative ideas for your blog
    you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it develop over
    time.

  • 2 Settembre 2021 in 21:58
    Permalink

    Nice weblog right here! Also your web site lots up fast! What host are you using?
    Can I am getting your associate link on your host?
    I want my site loaded up as fast as yours lol

  • 2 Settembre 2021 in 19:40
    Permalink

    I know this web site provides quality based content and additional material, is there any other website which offers such information in quality?

  • 1 Settembre 2021 in 23:52
    Permalink

    Spot on with this write-up, I truly feel this web site needs
    a lot more attention. I’ll probably be returning to read
    through more, thanks for the information!

  • 30 Agosto 2021 in 00:48
    Permalink

    Does your site have a contact page? I’m having trouble locating it but,
    I’d like to send you an email. I’ve got some creative ideas for your blog you
    might be interested in hearing. Either way, great website
    and I look forward to seeing it grow over time.

  • 28 Agosto 2021 in 09:20
    Permalink

    I’ve been browsing online more than 4 hours today, yet I never
    found any interesting article like yours. It’s pretty worth enough for me.

    In my view, if all webmasters and bloggers made good content as
    you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

  • Pingback:dapoxetine uk

  • Pingback:ebay official site generic ivermectil

  • Pingback:keto soup

  • 1 Agosto 2021 in 23:35
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to far added agreeable from you! By the way, how could we communicate?

  • Pingback:canadian pharmacies hydroxychloroquine

  • Pingback:which countries allow hydroxychloroquine

  • Pingback:hydroxychloroquine 10 price

  • Pingback:generic priligy from india